Hulp bij thuisadministratie

Problemen met jouw administratie? Thuisadministratie helpt je met het sorteren van jouw post. Welke papieren bewaar je wel en hoe berg je deze overzichtelijk op in een map. Als je administratie overzichtelijk is, kun je gemakkelijker aanvragen doen voor bijvoorbeeld zorgtoeslag of kwijtschelding van belastingen. Met overzicht in je administratie, voorkom of los je onnodige schulden op.

 

Hoe werkt het?

De medewerkers van Thuisadministratie komen bij jou thuis totdat je weer zelfstandig de administratie kunt bijhouden. In eerste instantie komt de medewerker wekelijks, daarna doe je meer werk zelf en komt de medewerker minder vaak. We verwachten van jou dat je bereidt bent om te leren jouw administratie zelf uit te voeren. De begeleiding wordt uitgevoerd door stagiaires en vrijwilligers. De hulp van Thuisadministratie is gratis.

Voor wie?

Voor alle inwoners van de Gemeente Arnhem met een minimum inkomen.

Ik wil mij aanmelden voor thuisadministratie

Ben je inwoner van de gemeente Arnhem? Je kan je aanmelden via de wijkteams.
Voor een gesprek met het wijkteam kun je contact opnemen met 088 – 22 60 000.

Verwijzen naar Thuisadministratie

Verwijzingen vanuit een wijkteam of andere instantie?

Inwoner aanmelden

Aanmelden?

Wil je gebruik maken van onze Thuisadministratie? Dan kan je contact opnemen met Wijkteams Arnhem