clientenraad (2)
clienten raad
DSA03838
martijn-baudoin-OaYxExXEgkw-unsplash

Cliëntenraad

Wat gaat er goed? Wat kan beter? Wij willen iedereen de kans geven om mee te denken hoe we Rijnstad kunnen blijven verbeteren. Daar hebben wij de Cliëntenraad voor. (Wij zoeken nog nieuwe leden)

De Cliëntenraad brengt allerlei onderwerpen onder de aandacht bij Rijnstad en volgt kritisch hoe deze organisatie de dienstverlening uitvoert. Hierdoor kan Rijnstad haar werk nog beter doen.

De leden van de CR komen samen om te vergaderen en hebben een paar keer per jaar overleg met de directeur. De leden bezoeken regelmatig de Rijnstad-locaties en organiseren informatiebijeenkomsten voor cliënten en vrijwilligers.

 

Waarom aansluiten bij de Cliëntenraad? 

Praat mee, adviseer over betere uitvoering van het welzijnswerk en grijp de kans om jezelf verder te ontwikkelen.

Je ontmoet andere cliënten, vrijwilligers en professionals bij de Cliëntenraad en helpt Rijnstad inwoners van Arnhem nog beter te ondersteunen. Hier maak je het verschil.

 

Ben jij een kritische denker? Klik hier voor de vacature, we zoeken nog nieuwe leden voor de cliëntenraad.

Neem contact op met de Cliëntenraad

Heb je een vraag, tip of opmerking? Neem dan contact met ons op.

Bekijk hier onze actuele vacature. 

Ervaringsverhaal

"Durf jij ongevraagd advies te geven?"

Mark Goldman is voorzitter van de Cliëntenraad van Rijnstad. “We noemen het Cliëntenraad, maar we komen ook op voor de belangen van onze vrijwilligers, dat zijn meer dan 600 mensen.”