Thuisadministratie

Problemen met uw administratie? Thuisadministratie helpt u met het sorteren van uw post. Welke papieren moet u bewaren en hoe kunt u deze overzichtelijk opbergen in een map. Door een overzichtelijke administratie kunt u gemakkelijker aanvragen doen voor bijvoorbeeld zorgtoeslag of kwijtschelding van belastingen. Met uw eigen map kunt u schulden voorkomen of oplossen.

 


De medewerkers van Thuisadministratie komen bij u thuis totdat u weer zelfstandig de administratie kunt bijhouden. In eerste instantie komt de medewerker wekelijks, daarna doet u meer werk zelf en komt de medewerker minder vaak. We verwachten van u dat u bereid bent om te leren uw administratie zelf uit te voeren. De begeleiding wordt uitgevoerd door stagiaires en vrijwilligers.

 


Voor wie?
Voor alle inwoners van de Gemeente Arnhem met een minimum inkomen.

Contact en aanmelding
Ik ben inwoner van de gemeente Arnhem.
De aanmelding voor de Thuisadministratie verloopt via de wijkteams of via onze spreekuren.
Voor een gesprek met het wijkteam kunt u contact opnemen met 088 - 22 60 000.

Ik wil een cliënt verwijzen naar Thuisadministratie

Meer informatie

Voor verwijzers: zie ook onderstaande documenten over Taken en Werkwijze van de Thuisadministratie Rijnstad.